party

För en gångs skull, var det faktsikt roligt på Wickan, där jag spenderade kvällen med De tre S:en och ett J. Innan vi for in dit så var vi hemma hos Sarah där vi youtubade lite med hennes mamma och hennes kille. Det var allsång och jag drack rom & cola. Nu saknar jag Paulina och undrar om hon är hemma? Jag vet faktiskt inte men jag tror minsann inte att hon är i Stockholm längre iallafall. Jag vill så gärna ta en paowalk med henne snart, för det var längesedan. Jag ogillar verkligen min mobil för den är himla konstig. Igår hittade jag den på mitt golv, med luckan uppslagen och jag tittade lite närmre på den och såg att BK Delsjömotet var i luren. Haha. "hallå, hallå". Mobilen hade svarat av sig själv för att den märkte väl att jag inte hörde att det ringde. Ganska praktiskt men ändå obehagligt. Sluta med det där, gamla skitmobil.


Kommentarer
Postat av: Elin

Var ääääär duuuuuuu?

2010-04-07 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback