arbetsliv & pankakor

den 24 april ska våran lärare till stockholm.
så hon sa att vi ska hitta en praktikplats för en dag.
jag & sophie ska gå till skranta och höra ifall de saknar oss, höhö.
eftersom det är en torsdag, så kanske det är pankakor den dagen.
man kan ju alltid hoppas, ha ha haa..
det var pankakor idag i skolan. de är så sjukt goda.
det är det enda bra med skolan - goda pankakor.

imorgon är det servering. det ser jag inte fram emot tyvärr.
restaurang-branchen är inget för mig har jag lärt mig under 1 ½ år.
inte service-branchen överhuvudtaget!

läskigt att inte veta vad man kommer att hålla på med i framtiden.
hur man ser ut, vad man jobbar med, om man har barn, var man bor,
om man blir exakt som sina föräldrar, om jag är rik..
osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback