fett men sant

image169

vi hade precis pratat om fett på näringsläran,
när vi kom till matsalen var det schnitzel som hade badat i fett,
fettig klyftpotatis och en fet bearneisås.
när vi hade ätit gick vi till kronhallen och köpte godis.
det var fett gött.

inatt drömde jag att zenita, min förra engelska/svenska lärare
hade en bild på "veckans glass", och veckans glass var JAG.
hon hade en bild på mig alltså och så stod det ANNA, 9B1.
jag går inte ens kvar i 9b1, sophie och jag var där på besök bara.
sophie vart avundsjuk på mig och strök över mitt namn
och skrev SOPHIE, HR2 och ritade en streckgubbe
som skulle föreställa henne.
sophie fick en glass och zenita blev arg på mig
och sa att jag inte var välkommen på stora valla skolan mera.

Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha , stackars dig, dvärglite :P

Postat av: Sophie

Oo yes, Melkers har öppnat igen :)

2008-04-18 @ 18:25:24
URL: http://smyhr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback