fräda i'm in love!

idag var det dags att bestämma vad vi ska ha för projektarbete i 3an.
jag & hanna ska göra en drinkbok trotsallt.
det låter lite fantasilöst kanske mot vad endel andra
i våran linje har gjort och ska göra.
men vafan, skitsamma!
drinkbok kan vara roligt och så ska ju såklart alla drinkar testas ;D

efter skolan hälsade jag på elin på hennes jobb!
hon har ju värre tvångstankar än mig den människan.
efter det gick vi till stan,
charlotte perelli, velvet och alexander schöld var där och spelade.
men vi missade alltihop, för vi hade fullt upp med att fika!

nej, nu ska jag äta. hade hoppats på GRILLAT!
men nej. det blir fiskpinnar och mos.

image194
Elin som jag hoppas följer med mig till Halmstad igen nu i sommar!
faaaan va kul det skulle vara! : )

Kommentarer
Postat av: jenny

ååh alexander

2008-04-25 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback