härliga vårväder!

vad sarah och jag inte tänkte på idag var att gymet öppnade kl 15.45.
vi var där typ 14.45 och var värsta pepp på att träna.
så istället gick vi till konsum och köpte frukt och lite annat gott
och satte oss utanför i den härliga solen i en halvtimma : )
satt i bara t-shirt och det var megavarmt!
det var så fett skönt! det kändes som man satt på stranden och stekte.

innan vi åkte dit, så köpte jag en loka för ja hade ingen vattenflaska.
jag tog en dricka lite snabbt och betalade.
när jag kom ut till sarah och fathia så sa jag 
- fan de va ju en sån där liten flaska!
( eftersom jag skulle ha den som en vattenflaska så ville jag ju ha en stor! )
sen när jag smakade på den så sa jag 
det smakade mer päron än vad det brukar!
då sa fathia
säker på det eller? du tog ju vildäpple!


( snyggt jag sitteeeeeeeer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback