hemlig beundrare

idag fick jag reda på att jag har en hemlig beundrare.
han måste gå på min skola för han vet att jag går i samma klass
som personen som berättade det för mig, det är ju lite spännade!
eller så ljuger hon och vill säkert bara ha massa godis eller nåt av mig.

idag pratade jag och madde ÄNTLIGEN med christer!!
vi frågade ifall vi får följa med till stockholm den 6 maj på UF-mässan!
haha, han kom ihåg hur duktiga vi var på lekarna i bussen förra året.
men han trodde först att vi bara ville följa med för att shoppa
(vilket kanske stämmer litegrann.)
men det var faktiskt riktigt roligt, så om han hade 2 platser lediga
är det jag & madde som får följa med!


en gruppbild på bl.a de från min skola
och några från andra skolan som var där förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback