hotbrev till rektorn

idag skrev vi brev till rektorn. VI VILL HA KVAR SANDRA.
seriöst, det är helt världelöst om vi ska behöva byta lärare
EN GÅNG TILL.
och nu när vi ätnligen har en bra lärare
och de flesta tror jag fatkiskt har höjt betygen.
då kommer ju alla betyg gå åt helvete,
speciellt om vi får Virrtant nr1 eller Gubben som blivit anmäld.

det lät nästan som ett hotbrev,
men för att göra brevet lite snällare så började vi med "kära rektorn".
hela klassen skriver under +
att vi ska fråga hennes andra klasser. haha ;D
WE ARE DEADSERIOUS.

annars idag så gjorde jag, sohpie och hanna
godaste soppan bland alla i klassen iallafall.
köttsoppa med massa örter och grönsaker
med en klick peppar-cream på.

fick höra av den amerikanska Lussebullen
att jag pratar bra engelska, och jag fick VG på ett arbete.

NEJ NU MÅSTE JAG PLUGGA INFÖR MATTEPROVET
SOM VI TYDLIGEN HAR IMORGON.
på ALLT som vi har läst. FYFAN VA BÄST DET KOMMER ATT GÅ DÅ!!!!!!!!!

image154

Kommentarer
Postat av: jenny

go anna, you rock ;)

2008-04-07 @ 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback