kullerbytte promenix

var nyss ute och gick med paulina.
efter halva vägen såg vi äckligt många grodor.
jag blev väl rätt så rädd sådär.
( GRODOR ÄR VIDRIGA VARELSER SOM BORDE DÖ EN SMÄRTSAM DÖD )

sen gick vi vidare,
det stod några personer på en gräsmatta som paulina inte såg.
"HHHHUÖÖÖÖÖÖÖ :O" hör man henne sedan flåsa av rädsla!
och hon står med händerna i luften
som att en polis sa åt henne att ta upp händerna, ni fattar eller?

sen gick vi vidare,
vi pratade om hur kul det skulle vara
om jag kapade av mina ben och gjorde
kullerbyttor hela vägen på våra promenader
så att det börjar snurra i skallen på mig.


image206

Kommentarer
Postat av: dumbom

HAHAH herrigudis vi borde gå terapi för våran skräck

2008-04-29 @ 17:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback