lorday

har mest bara glott på tv hela dagen.
rasmus på luffen och körslaget bl.a.
jag tyckte att laxå var bäst!
har aldrig sett det programet förut, men det va bra : )

pau var här och höll mig sällskap,
vi snacka en massa ointressant skit och va ute o gick i hela dfs.

har inget intressant att berätta..

hm, renasde den här datorn lite förut.
ska flytta över det jag vill ha kvar till den andra datorn,
eftersom denna snart sprängs i bitar.
hittade en massa roliga och gamla bilder!! haha
sånt gillas.

   
1. vaktis cyklade förbi, hihi  < PER 3
2. nördklassen 8b:1 gick vidare till karlstad universitet för att tävla i "teknik 8an". hahaha! tyvärr så vann vi inte men vi fick typ 5000kr.
3. sarah, jag o kimelim på klassresan, haha de va fett roligt!

orkar inte leta på fler bilder. de där va kasnke inte så roliga ens :p


Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson

Vaktis är aldrig fel, 8:b1 är däremot alltid fel ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback