maskeraden!!!

hahaha vilka snälla kompisar man har då.
sofia och jag som hade gått och grubblat på så länge
vad vi skulle vara utklädda till!
när vi kom hem till madde,
så såg man inte skymten av pirater eller kycklingar! haha
nej, det är ju såklart att de bara har lurat oss två!
men som tur var så såg man inte alltför utklädd ut.
Jag skulle typ föreställa en discobrud och sofia min mamma! haha

jaja, kvällen bjöd på bål som smakade godis, tårta,
singstar, charader och en massa skojigheter.
tyvärr fick vi ju aldrig vodkan som jag och sofia h "vann".
och det blev faktiskt lite maskerad framåt midnatt. haha!
det började nog med att sophie gick ner i källaren
med maddes gamla kläder på sig och hennes mammas skor.
sen kom en hundmössa/svans fram som jag använde
och lite annat smått och gott, haha!

menmen, roliga personer fick man umgås med iallafall och det är inga fel!

nästa helg ska de ut, vet inte om jag kan hänga med.
har verkligen INGA pengar men det skulle va grymt kul!
och helgen efter det ville sofia h ha med mig till örebro på utgång!
hahaha hon är så jävla skön den där personen. TAINTED LOVE!

bilder kommer en annan dag när jag är hos mamma.

Kommentarer
Postat av: sofia

dom va väl ite så hemska :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback