MATKRIG / KATT-FIGHT

vi gjorde ju som sagt soppa idag på matkunskapen.
och vet ni vad som hände precis när vi hade ätit klart?
JO, Katt-Madde slängde hennes soppa i ansiktet på MIG!
jag vart självklart rasande och jagade henne,
tänkte spotta på henne men då kom christina.
(när jag var liten spottade jag på folk som var dumma,
speciellt på storebror)

det stank bacon om mig och mina ögonlock var helt klistriga.

jag hatade henne i någon timma och vägrade prata med henne.
men sen ställde hon sig på sina bara knän och bad om förlåtelse.
hon pussade på min hand och sen kramades vi.
och hon berättade att hennes liv hade varit hemskt
utan mig den senaste timman.
madde saknade sin katt-vän.

image155


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback