men KUL!

va roligt för resten av klassen som INTE HAR DATA IMORGON!
de slutar kl 12.20 och har börjat kl 9.50.
själv börjar jag 9.50 och slutar kl 5!!!!!!!
jag har rast från 12.20 till kl 16.00 då jag ska ha DATA.
jag lovade mig själv förra onsdagen att 
JAG SKULLE GÅ PÅ LEKTIONEN IMORGON.
jag ångrar mig nu.
men jag har bara varit på datan 2 gånger
och vi har prov om inte alls många dagar?
klarar jag inte provet får jag helt enkelt IG I DATA.
det är katastrof för ungdomar som mig.

problemet är nu vad jag ska göra från kl 12.20 till 16.00?
åka hem? nä.
gå på stan? själv? nä.
sitta på selma ensam? ove finns ju alltid där.
tröstäta godis i min ensamhet? aa
plugga? fan, har ett svenska arbete som ska in nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback