RUKJÄVEL

det var inge bra att jag missade första bussen imorse.
vi hade nämligen MUNTLIGT PROV idag på samhällskunskapen,
vilket jag hade glömt bort totalt. men det fixade sig.
jag fick byta grupp för när jag kom till skolan hade min grupp redan börjat.

sandra ville tydligen att vi skulle lära oss en massa
snuskiga, fula, taskiga, äckliga ord och svordomar idag på svenskan!
hahaha, svenska lektionerna är faktiskt sällan tråkiga.
"vi låter de här orden stå kvar på tavlan va?"
(kul om hennes emailadress hade stått kvar, haha)

hör och läsförståelse nationella provet i engelska gick ju APDÅLIGT iallafall.
där rök mitt vg som jag ville ha.

image210


Kommentarer
Postat av: sofia

haha , du va inte ens med i våran grupp lilla tjockis :P

Postat av: Anna

jo ditt fetto, de va ju madde som inte var med egentligen! :(

2008-04-30 @ 17:37:18
URL: http://annaamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback