schizofreni

man kan ju undra vem hon stog och pratade med
utanför vårat klassrum i ca en kvart?

det är självklart synd om henne!
men det ser ju så jävla roligt ut! haha
eller varje morgon som hon springer förbi runt halv 10,
" jag är sen!!!!! jag skulle varit där kl 9, jag måste skynda mig nu! "

men jag har aldrig sett henne stanna upp
och starta en konversation med en "person".
vi såg verkligen att det inte stod någon där också.
och jag lovar, hon pratade i en kvart minst!
sen gick hon vidare en bit och hittade
en ny person som hon snackade med! haha.

"Den sjuke kan också tolka distansen genom att börja anse sig speciellt utvald, och tar då ibland på sig rollen som en historisk person, exempelvis
Napoleon, Jesus eller Abraham. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback