scooobydobi-doo!

nu känns det verkligen att det är vår ute.
fast det kändes nästan mer som sommar.
så att det var riktigt skönt att ha idrott ute idag,
vi hade friidrott och det ligger inte i närheten av skolan,
så det blev promenad på det också.

annars var vi i köket.
vi gjorde fiskgrattäng.
jag mår fortfarande illa av all grädde och cream fresh vi hade i maten. fyfan!!
just då smaka det bra, men inte såhär efteråt..

måste berätta att igår ca 22.00 var jag ute ensam, jag skulle hem till mamma.
månen var orange, jag såg massa svarta katter som var konstiga,
jag såg en människa i en buske som visslade på en katt

(eller kanske efter mig?)
och jag såg ut som Drakula i skuggan.
är ganska så rädd av mig, jag har nog kollat på för mycket scooby doo
jag tycker fortfarande att det är läskigt, haha. hemska barnprogram!

image189

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha va söt du är :D

2008-04-22 @ 07:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback