tröstätning & försovning

mm, imorse blev jag lite arg på min lilla soppiloppa.
igår bestämde vi att
"PÅ FREDAG ÅKER VI TIDIGARE TILL SKOLAN,
OCH GÅR OCH SÖKER PRAKTIKPLATS"
mm, sagt och gjort.. nästan.
precis innan jag skulle gå av vid lasarettet fick jag ett sms.
"ANNA! jag har försovit mig!"
hon var i storfors. det betyder att hon inte
skulle hinna ta sig in till karlskoga innan vi börja skolan.
så istället gick jag till kronhallen och köpte godis
och tröståt ensam på skolan i ca 2 timmar.
det sög & jag mådde illa.

sen hade vi ca 1 ½ timmars rast innan sista lektionen, vi spelade yatzy.
jag umgås med nördar, haha. de kan allt om yatzy.

nu väntar jag på att scrubs ska börja.
sen sova, sen (imorgon) vakna, sen äta .. osv. sen ska jag äntligen få träffa kulorna igen, haha!
ska dit kl 5 och då ska linda & jag fixa sallad o drinkar och lite sånt.
kl 7 drar det igång! KUL!


Kommentarer
Postat av: jenny

vad drar igång;)?

2008-04-04 @ 23:36:00
Postat av: Sophie

Hahaha förlåt!;) Inte lätt när man tror att klockan är vid sju fast den visst inte var det^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback