det där som stör

hejhallå fattiga flickan här igen..

nu ångrar jag mig att jag inte skaffade ett jävla sommarjobb!
men är man lat så är man, jag har bara mig själv att skylla på!

ja hade ju tänkt plugga körkortsteori hela sommaren
men jag har läst typ 20 sidor av 300. hurra eller?
ibland börjar jag tro att jag har dysleksi,
för jag måste läsa om varje mening typ miljarder gånger
innan jag kan förstå eller ens se vad det står.. plus att jag läser i snigelfart.
jag hatar när en lärare tex säger att man ska läsa "de där 3 sidorna",
när alla har läst klart har jag typ precis läst klart den första sidan..


Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen


tredje dagen utan godis :D haha wuuuh!
kanske därför jag är så negativ eller :p

Kommentarer
Postat av: sofia

är vi duktiga eller vaaad? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback