helgen

i helgen blev det utgång iallafall trots att jag var nära på att inte komma ut på nånting.
åkte hem till jennie och spelade tabu med elin, alex och sture.
efter ett tag drog jag in till redbrick där bl.a madde, helen, tove, kajsa, elin, hampus och emil var.
de skulle till statt och eftersom det var gratis hängde jag också med :)
blev massa snack med den "elake brodern o niklas" under kvällen, haha.

nejmen, idag så har jag inte haft så mkt att göra,
så jag har städat hela lägenheten och varit ute på en låångpromenad med mamma.
vi gick förbi ett hus i strömtorp som mamma är så sugen på att köpa men hon vet inget pris eller nånting än!
men ja menar, kul eller? helt mitt ute i ingenstans sådär.. :s
hoppas de kostar några miljoner så mamma kommer på andra tankar, heheeeehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback