nada

huset var faktiskt jättemysigt, bara det då att det ligger mitt ute i ingenstans känns det som :o
men vi får se hur det blir :p

när jag kom hem därifrån gick jag ut och gick med pau en sväng,
och efter det stannade vi till i slingan och gungade lite med kim!
de har precis blivit grannar ;D haha wöh välkommen till storstaden kimelim!

pau och jag är ju inga öppna lexikon direkt.. det är det som är så bra med oss!
för när vi använder svåra ord (som vi ofta gör)
så behöver vi inte skämmas när vi inte vet vad vi pratar om..
typ såhär kan ett samtal låta mellan oss :

pau: " blablabla .. lite spontant sådär."
jag: "haha.. ja....eller va?"
pau: "ja vet inte vad det betyder, men det låter som det passar in.. va betyder det?"
jag: "men ja vet inte heller..men det går säkert använda i den meningen! (y)"

oho så klyftiga vi är :)

Kommentarer
Postat av: paulina

HAHA vi är bra !

2008-08-13 @ 22:14:39
Postat av: Anna

HAHA inte egentligen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback