spike this

i lördags blev det lite småparty med sarah, paulina, carro & kim.
de va ingen pizzeria öppen här så vi drog till kga vid 11 nångång.
drog in på viking och de käkade, medans klantiga jag skärde upp mitt ben på en spik istället.
aaahh, gör fortfarande ont! måste man inte ta stelkrampssruta om det blir infekterat eller nåt? :o
fast tror faktiskt inte det var så illa.. :p men ni vet.. hypokondriker... hähä.
det var nog värre en gång när jag var liten och trampade på en spik med hälen.

men hur som helst så kom kim på i väntan på bussen hem, att nästa buss gick HALV 3!
va kul då! :D som tur va hade kim sett nicklas köra runt i staden så vi fick åka med han hem.

SISTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET INFÖR SISTA ÅRET I SKOLAN NÅNSIN! (för min del)


nu blir vi HR3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback