sprit i skolan!

fredagar är en restaurangdag för oss i vanliga fall, men vi har inte öppnat än. (5 sep, kom dit!)
så idag blev det lite städning, rensning, sortering och kraschade lampor, m.m.

för min, sofias och sophies del blev det SPRIT SORTERING :D
vi sorterade all sprit & vin efter ljus&mörkt, sorter och sånt där, så det blir enklare att hitta :)
vi har faktiskt massa gottigheter kan jag säga er!

min lärare bjöd mig på sprit under skoltid föressten. det låter väl bra? :p haha

( det var röva som kraschade en lampa )
( och natalie är 60 år, och söker tjej i 20-40 års åldern genom rix fm )
( jag har även nyckeln till kalles hjärta! haha )


HAHA, lite kul att jag hitta en bild där både natalie, röva och min lärare mattias är med :D
( ser mattias inte lite ut som Hitler där eller? :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback