kan du, kan jag

det är föressten mina två bästa bästisars födelsedag idag!
elin fyller 20 & paulina fyller 18 år :D
ett stort grattis till dom än en gång!
det ska firas i helgen :)

nu ska jag dricka te och titta på satc. :)
myspysigt, kommer nog somna också skulle jag tro,
inte för att jag är trött men jag somnar alltid om ja tittar på tv i mitt rum
och det är vad jag tänker att göra!

föressten!! första dagen idag jag INTE äter godis på hur länge som helst.
det är helt sjukt egentligen hur mkt jävla god skit man stoppar i sig !
nu ska jag se till att bli av med mitt beroenderi
och proppa i mig nyttigare saker och röra på mig mer framförallt.
för fortsätter man såhär så kan det nog bli svårt att leva ett långt & lyckligt liv.
de är ju riktigt sorligt läskigt om man tänker på det..

jaja, godnatt !


Kommentarer
Postat av: clara

jag borde också träna på att minska godisätandet, men det är ju så svårt!

Postat av: sofia

hehe du och jag fisken :D

Har redan varit ute och gått i 1 timme och 15 min :D Så ska mysa nu och dricka en smoothie :D



GRATTIS TILL DOM! :)

2008-08-12 @ 09:14:11
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback