vad ska jag köpa då tror ni?

idag är det sista dagen jag kommer få spendera med min syster innan hon far iväg till götet.
vi ska göra paj och bara umgås, titta på film och så kanske :)
sen äre jag som är i göteborg varje helg framöver, höhö. inte riktigt kanske men jag skulle vilja.

i helgen är det vulkan här i dfs.
haha gissa vad jag ska köpa !
förra året hade jag en liten "tävling på bdb" om vem som kunde lista ut vad mamma hade köpt åt mig..
den här bilden hade jag som hjälpmedel :p
(BÖRJA LÄS NERIFRÅN)



såhär svarade några av mina smarta vänner.. 

 JENNY 18:aug, 12:59
håller killarna i munkar eller? :P  Svar: MEN DOM ÄR MUNKAR :D 

  FATHIA 17:aug, 23:31
MUUUUUUNNKAAAR FYFAN VA BRA JA VA SOM KOM PÅ DET !!! OJAAA ! höhö
Svar: GRATTIS FATHIIIIIIIIAAAAAA DU HAR VUNNIT EN RESA TILL THAILAND HAHAHAHAHA :D bäääääääjb!! :D 

  JENNY 17:aug, 23:21
hur kan de vara nära med en kondom då? :P hum ja suger på sånt här, kanske en dildo? :D 

   FATHIA 17:aug, 23:06
en resa till thailand ? haha

  JENNY 17:aug, 21:56
en kondom? :D  

FATHIA 17:aug, 21:28
hon köpte såna där " klänningar " dom har på sig? :O :D
Svar: nej, fast om hon hade så hade jag blivit glad.=D gissa igen:) haha

 SOFIA 17:aug, 20:05
hur kan man gissa de ? men hon köpte massa block till dig som du ska ha när du börjar i den roliga skolan ? (A) :P Svar: nej du fattar itne :O hahaha

  PAULINA 17:aug, 19:47
en barbie docka :)
Svar: åtta stycken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback