bonk

alltså, den här JÄVLA huvudvärken! pallar det inte, har ont varenda dag och jag menar verkligen varenda dag! tänk om det är så att jag har samma problem som pappa har, han har nån "ögonsjukdom" eller vad man kallar det. nånting måste det ju bero på. fast den senaste tiden har det faktiskt varit mycket bättre. det är jag glad för, kändes bra att vara lite normal i skallen ett tag. det blir nästan jobbigt för man är ju så van att alltid gå runt med den där spända och jobbiga känslan.

nej, nu har jag precis läst lite i "Du & du & du" som jag ska ha läst ut i januari. är redan på sidan 93! haha helt otroligt, trodde jag skulle vara där ungefär när väl januari kommer. men se på tusan alltså. bara 175 sidor kvar! den är ganska bra faktiskt.

är ju föressten hemma från göteborg, det var himla skönt att träffa syrran igen. över jul är det hon som kommer hit! längtar redan, hon är verkligen en helt otroligt bra syster och är min absolut bästa vän!


Kommentarer
Postat av: sofia

kan tänka mig att hon var de, älskar små kattungar, de är för söta ju :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback