det blir inte alltid som man tänkt sig

hehe okej.. skrev ju att jag skulle spara på pengarna i mitt förra inlägg. eh. glöm det. nu är jag typ pank igen. slogs dock inte med någon människa om några kläder eller så. det var fan nästan inget folk ute på stan. såg bara EN jag kände igen, det var sandra. höhö det känns alltid så konstigt och se lärare utanför skolan.
men ja, jag köpte två tröjor, ett halsband, smink, och massa schampoo och mer grejer. blev en hel del. fick även tapeter av mamma dessutom, aa, så nu blir mitt rum äntligen vitt!

nu ska jag bara dega hela kvällen och mysa med molly.


het omöjligt att få en bra bild på kissemissen, höhö.

Kommentarer
Postat av: Sofia.

men anna då :( haha! Du är fööör söööt!

Postat av: sofia

men som jag tycker om :D

2008-12-28 @ 21:49:09
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback