efterlängtade lov!

började kl nio idag, gick in i köket och gjorde smörgåsar till skolans alla lärare. madde & jag tog på oss det stora ansvaret att skära lime och citroner. tyckte vi gjorde bra ifrån oss. hihi.
halv elva började julavslutningen. folk sjöng, stampade, det delades ut julklappar av skolans söta tomte, vi tog farväl av birgitta på selma och jag lyckades inte fånga något godis i godisregnet detta år. besviken på mig själv.
rektorn passade på att önska sig en julklapp av alla elever "jag önskar mig att ni ska få högre frånvaro i skolan." lätt fixat! höhö.

nu ska jag snart fixa lite mat, städa, duscha och fixelixa lite inför kvällen. det blir mys hos maddis! hoppas att johanna sparar sin tablettask hon fick av snälle tomten. hihi. lite sugen.


Kommentarer
Postat av: Paulina

HAHA högre frånvaro ? :O ska man inte vara borta mer då? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback