en stjärna lyser så klart

idag är det lucia. jag har nackspärr. det är massa vit, mysig snö ute. jag äter lussekatt. jag lyssnar på julmusik. ska mysa framför brasan nu, där är det varmt och skönt. jag är förkyld. jag har varit i karlskoga. jag hittade värsta bar-grejerna, ÅH give it to me baby, aha aha! jag har halkat fem gånger idag. två gånger var inomhus. jag har fett tråkigt. JAG HAR FETT MED NACKSPÄRR! och nämnde jag att jag har ganska så tråkigt också?

imorgon ska jag fika med sofia, madde och kanske kajsa. mysigt gäng!


Kommentarer
Postat av: Sofia.

men kanske jag då? :( :P

Postat av: Sofia.

jag vet inte kanske, beror på när o ifall jag ska till morfar :D

2008-12-13 @ 14:28:13
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback