ilska & glädje

träffade någon idag som gjorde mig på världens sämsta humör. det förstörde min dag kan jag lungt säga. avskyr den personen mer än allt, för allt den har sagt och gjort. blir så jäkla ledsen att det inte ens är över än, trots allt.
de långa, hemska sekunderna, kände jag för att döda.

för att komma på bättre tankar tittade jag igenom härliga bilder från i somras. skolavslutningskvällen var verkligen helt toppen. och tänk hur mycket bättre det kommer bli denna gång, för då fan tar vi studenten!


Kommentarer
Postat av: Sofia.

men anna då :( <3



nej de va pang-kaka :D mumsigt juuu! :P

Postat av: Sofia.

ja de skulle du ha gjort :P :D

2008-12-18 @ 15:21:15
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag förstår precis vad/vem du syftar på. Kan tänka mig, på bussen in va?

puss!

2008-12-18 @ 15:43:57
Postat av: Paulina

ragataaaaaaaan!

2008-12-18 @ 16:40:48
URL: http://dahlbomadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback