jävla lås

nu är jag och hanna äntligen klara med det förbannade vinarbetet. vi ska bara öva på redovisningen på söndag så är vi redo att redovisa på måndag. blir nog bra det här : )

när jag kom till skolan imorse, och skulle stänga igen det otroligt tröga låset till mitt skåp, blev jag så arg för att det itne gick att stänga och tryckte allt vad jag hade. självklart kom ett finger emellan och jag slet loss typ halva fingret!! det sprutade blod och jag fick helt panik och som tur var så var skolsyster i rummet brevid. hon bara : oj vad det skvätter! det gör helt otrooooligt ont, det vart ett jättedjupt hack. det roliga var att jag fick LÅSA UPP låset igen för att få loss fingret. hahaha skrattar åt mig själv. klant-anna. så fast satt jag, i det jävla låset!

nu ska jag springa till bussen! ciao.

Kommentarer
Postat av: Paulina

HAHAHAHHAHAHAH va dum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback