längtar tills imorgon.

det var typ två-tre veckor sen jag tränade sist. då blir man glad om det går bra, och det gjorde det idag. (tills jag blev trött&seg iallafall) men jag vann en keps. haha. en applåd för mig och en applåd för kepsen!
sen fikade vi och mös på vår sista träning för i år.
(tar bort applåden för mig, för jag glömde betala. attans då)

imorgon ska det tydligen göras smörgåsar innan avslutningen.
UNDERBART MED JULLOV SEN KAN JAG LOVA.
på kvällen ska jag hem till madde, mysa där, sjunga, sen blir det en sväng på brickan!
och så kommer lina hem imorgon, så himla skönt när hon är hemma. det är verkligen tomt utan henne.

nu ska jag läsa lite, sen blir det sovning.


Kommentarer
Postat av: Paulina

ska du läsa ? ;O hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback