såna där alibaba..

idag har jag mest skrattat mig igenom hela dagen med maddis i skolan.
tittat klart på vingar av glas gjorde vi också, och hade ett finskt hygien-test, som ett körkortstest ungefär. apsvårt. men ja, tur att det inte var på finska iallafall. hehe. jaa, DÄR HADE VI TUR. 

Annars blandade kaffedrinkar och jonglerade/kastade med flaskor på vår sista barlektion. vilket var megakul, tycker det är riktigt tråkigt faktiskt att barkunskapen är slut nu. det var ju det ämnet man gick och längtade efter ända från att vi var små pluttar i ettan.


sjukt grymt att va bartender ju! det är verkligen ett jobb jag kan tänka mig : ) skulle stortrivas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja eller hur är de :O skulle va skönt, men tänk o lära sig allt på engelska också :O vi kan ju inte direkt prata svenska där nere :P

2008-12-17 @ 18:57:07
Postat av: Anonym

nej gör de? lätt att vi ska åka över någon sommar då :)

2008-12-17 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback