save the lies

jag har en väldigt rolig finne under hakan. jag kan inte luta handen under hakan alltså. eller va säger man? luta hakan på handen? eh men skitsamma. intressant.

jag & lina hängde med pappa till kga imorse, vi gick på stan en sväng. annars idag så vet jag inte, bara ta det lungt och kanske drar bort till elin en sväng.

det är inte många dagar kvar på det här året, och jag är hittils nöjd med det. ska inte säga för mycket för då kommer det hända nånting, det vet jag. känner på mig att 2009 kommer bli helt suveränt. sista året i skolan, studenten, bulgarien, en flytt långt långt härifrån förhoppningsvis (och då ska jag skaffa katt) & bara leva livet!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen katt! :(

2008-12-27 @ 14:30:19
Postat av: Anna

möhö, jo du har lovat:(

Postat av: Sophie

En liten Egon kanske?=) Eller en Vilke ^^

2008-12-27 @ 17:39:07
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: Anonym

om den heter ulf :$ eller något annat mysigt

2008-12-28 @ 01:37:15
Postat av: Anna

blir Vilke bra?:$

2008-12-28 @ 08:23:28
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilke (?) öh..... Okej då, Vilke får den heta :)

2008-12-28 @ 14:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback