mysig fika med mysiga tjejer

Min kamera är död. Kan inte lägga in bilder förrän jag har laddat batterifan heller. Åh. Jag vettetusan var laddaren är heller! Trälig situation för jag har massa roliga kort från julbordet ju som jag lovat att dela med mig av.

Jag och Pau drog in till Karlskoga förut, tog en sväng på stan och mötte Sofia och Maddis (vågar inte kalla henne för något annat nu.. hehehe) och vi satte oss på Paris och fikade, drack "jord-kaffe", kunde ha gjort hotshots, men skippade det och bara hade mysigt! Vi ska fika oftare har vi nu bestämt. Imorgon blir nästa gång! :D MAN SKA UMGÅS MED SINA NÄRA OCH KÄRA.


maddis & jag


jag & sofia


paulina & jag

Kommentarer
Postat av: Sofia.

bara för att du är så söt min fisk <3

Postat av: Paulina

hahah. jag ska göra ett kaffi schema för att bli beroende. jag vill bli vuxen !

2008-12-14 @ 22:56:27
URL: http://dahlbomadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback