18 ÅRSDAG!

1990-02-14, kl 11.17
föddes en liten jag.
nu 18 år senare sitter jag här,
proppmätt efter att ha ätit nästan en hel pizza
som jag & mamma gjorde. god var den!
hellre hemmagjord än köpt!
och så har jag en godispåse också
som jag hade planerat att äta efter pizzan.
men den godispåsen var nästan slut innan pizzan var klar..
det är som vanligt då!


idag i skolan var det servering som gällde!
det gick galant, "anna är som en dröm" som sagt.
när vi hade fixat och städat klart så firades jag med tårta och sång!
klassen kan ju vara lite mysig ibland.

jag fick present och en grattiskram av mattias,
min lärare som jag trodde tyckte illa om mig efter mitt dåliga bröllops-arbete.
presenten var en gratisbiljett till statt. hahaha, va sött

men nu måste jag ta tag i pluggandet. vi har nämligen "storköksprov" imorgon
om man kan kalla det för det?

puss & ha en fortsatt bra alla hjärtans dag!

image49

Kommentarer
Postat av: jenny

Grattis igen sötaste

2008-02-15 @ 07:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback