drömmar

det är helkonstigt.
jag har nog inte sovit en enda natt utan att nån lärare är med i mina drömmar.
okej, jag vet ju inte om jag drömde om lärare när jag var kanske 3 år.
men den senaste tiden, åren.. ja, ni fattar.
vissa drömmar är ju rätt roliga, andra är bara grymt konstiga.

men nu är det nog dags att börja packa lite smått.
det blir anja vs. (vem va de?) i backarna igen! haha
jag, pappa och sofia åker upp till säfsen idag.

sen på fredag när vi kommer hem tränar vi body combat.

men först idag ska söka sommarjobb.

image54

Kommentarer
Postat av: jenny

har du lov nu alltså? :)

2008-02-20 @ 10:20:01
Postat av: Mamma

Dream a little dream of me

2008-02-20 @ 10:34:23
Postat av: anna

ja, vi har lov :) har ni nästa vecka jenny?

Postat av: jenny

japp de har vi (;

2008-02-20 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback