every turn i try

Hanna har ett huvud av sten märkte jag
när jag släppte min penna på hennes huvud idag i skolan.
SPETSEN GICK AV! : )

som jag sa tidigare. I SKOLAN. jag var i skolan idag.
va gjorde man där då?
släppte pennor på varandras huvuden,
räknade 3 tal i matte och glömde nycklar i bibblan.
ovärd dag tycker jag, för jag mådde inte speciellt bra heller.
gick till christina för att sjukanmäla mig.
hon sa att jag har en hög frånvaro.
fast den är ju giltig så det är lungt.
men hon sa att jag hade fått indraget studiebidrag
ifall det hade varit ogiltigt.
men hon sa ändå åt mig att stanna hemma resten av veckan.
varför vill man inte vara hemma för när man är sjuk?
JAG VILL VARA I SKOLAN!

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback