glassiiiigt!

okej, idag fick jag mina glasögon.
det är helt sjukt att jag kan se såhär BRA!
jag kan se minsta lilla sak på jättelångt avstånd!
nu ser jag verkligen hur dålig syn jag hade innan..
hur som helst så kommer jag att skämmas
och det kommer nog ta ett tag innan jag kommer våga använda dom :P
jag skaffar linser efter ett tag!
men det blir nog bra :O

ska till pekås och köpa lite godis nu för det är typ billigt där nu har jag hört.
eller ja, billigare .. förut kosta det väl 5,90 eller något, och nu 3,90?

jag var hos doktorn idag.
han var helt konstig och jag fick vänta i en halvtimma innan jag kom in.
han pratade visst i telefon.
en konstigare sak var att jag fick komma in tidigare
än en annan som skulle in kvart i 3. min tid var kvart ÖVER 3.
hur som helst så fick jag pencillin och typ dropp som jag ska använda i 10 dagar.
jag har nån infektion / inflamation i hörselgången på vänster öra.

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback