hearing voices?

måste bara lätta mitt hjärta och säga att jag tycker det är
hemskt att sova när man är ensam hemma!!
inte bara när man ska sova, utan att bara vara i en ensam lägenhet / hus.
får väl trycka på nån film och stänga in mig
på mitt rum med alla lampor tända som jag brukar..

kom att tänka på en dag när vi var i riksdagen i 9an!
hahaha, alien-anna och alien-tea!
båda vi var sjuuuukt sjuka.
jag hade säkert 40graders feber men jag skulle bara med!!
tea var nog likadan..
ingen av oss kunde prata vilket var jätteroligt när vi åkte i bussen.
alla skulle leka lekar o sjunga allsång och vi satt där tysta.. sovandes.
gud, så hemskt det var! det var värre än körtelfeber, HELT KLART.
när jag kom hem därifrån så tappade jag rösten helt.
jag la mig ner på golvet och tjöt. det kom inte fram ett ljud!

image67
7 - 9b:1
( saknar denna klass! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback