hurtig

vid kl 3 åkte jag in till hallen för att kolla in matchen mot DIF!
jag ska tydligen börja där i höst igen hörde jag! :P
matchen var iallafall spännande!
det började dåligt för dom tills 3e serien.
då stog det 5 - 10.
djurgården tänkte ju att de redan hade vunnit matchen,
MEN, vi är starka och de gav inte upp! de kämpade till sista slaget!
OCH matchen slutade 10 - 10 ! :D
innan det hade de vunnit mot hammarby!
jomen, ryktet stämmer nog. jag kommer nog tillbaka i höst!!

efter det fick jag reda på att jag skulle till hanna kl 8. (klockan var 6)
jag orkade inte åka hem emellan så vi åkte till mina kusiner,
dock var dom inte hemma, men vi satt där och tittade på ishockey med lars..
kl 7 åkte jag och pappa o käka pizza.

hos hanna sen så tittade vi på bring it on- filmer,
käka chips, krångla med dvd och mös.

men jag fick säga till pappa att han skulle hämta mig.
jag mår PISS!
fyfan, det gör helt ont i hela kroppen,
det gör satans ont när jag sväljer,
förkyyyyld.. feber?

nu sitter jag här o drogar ipren och dricker 2 koppar grönt te med honung.
ska sova.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback