inte alltid lätt

hehehe, mja, här sitter jag och musikar.
lite svårt att veta om mamma störs av det eller inte..?
jag har lite svårt att avgöra om jag har högt ljud eller lågt.
jag hör ju nämligen knappt..


jobbigt att jag har bortstat tänder och känner att jag måste
ha en jävla massa halstabletter.
får väl trycka ner dom och sen börschta tändeärra IGEN då.
tufft livet kan vara ibland, jaojao! höhö


tänkte säga att jag hoppas att andra avenyn
fortsätter tills den dag jag äter mitt sista äpple!
sen kvittar det ju faktiskt. för min del iallafall.
jo men, för bra serie tycker jag!

image64
är den snyggis? jag tycker det.
det blir nog kanske en sån!

Kommentarer
Postat av: jenny

ja den var snygg :)

2008-02-25 @ 23:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback