irriterande

snälla nån..
vill dom träna så låt dom göra det då.
alltid ska de bli massa jävla diskussioner och tjaffs i våran klass.
det suger. det går fan inte en enda dag utan..

jo, vi ska alltså vara i skolan på en onsdag kväll istället för en torsdag.
när vi har "påsk-bord" om man kan kalla det så?
jag vill ärligt inte det.
vara i skolan en hel äckeldag? nej..
Även om det innebär att vi är lediga på torsdagen.
onsdagar är seriöst den segaste och jobbigaste dagen enligt mig.
ska man då vara i skolan från halv 10 på morgonen till typ 10 på kvällen? det vill inte jag..
men det är ju ingen ide att säga emot klassen. man vet ju hur det slutar..

saknar min gamla klass... skola ... lärare ... allt typ.
BS och HR suger. blä

jaja, samhällsprov imorgon, om riksdagen. det kan ju inte gå annat än sämst.
så grymt tråkigt..

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback