mormor!

vaknade halv 10 idag. då kom det en gubbe som började sätta upp kakel i köket.
( tack till mamma som städade upp efter grisarna.
då menar jag inte de två grisarna som står i hallen.. :P )
jag tittade på tv till kl 1 och sen gjorde jag iordning lite mat,
fast var rätt mätt på munkar och äpplen!
efter det följde jag med mamma in till sjukhuset
och hälsade på mormor som har legat där nu några dagar.

på sportlovet ska jag färga håret RÖTT. köpte färg igår.
haha, det kommer bli så misslyckat men jag måste testa.
de var några år sedan man hade rött.
i 3an och 4an tror jag det var som jag hade det.

nej, nu blir det tv igen. puss!

image32

Kommentarer
Postat av: sofia

de kommer bli snyggt :)

2008-02-12 @ 22:22:54
Postat av: Anonym

det kommer nog inte bli lika snyggt som ditt iaf, mahognysofia :)

2008-02-12 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback