picture perfect

man kan ju hoppas att de närmsta dagarna blir roligare
än vad denna vecka har varit iallafall..
skitkul att titta på repriser och dåliga tv-program hela dagarna. not!
(förutom våra bästa år såklart! haha)

imorgon bär det iallafall av till skolan. vi har ju bara engelska
och börjar dessutom 9.40 som nästan alla andra dagar.
sen slutar vi väl 10.40 eller vilken tid det nu blir, tidigt hursomhellst
senare på dagen har jag inga planer,
 får väl laga nån god mat i min ensamhet..

på lördag är det ju melodifestivalen.
tänkte ta och kolla på det för en gångs skull.
har ju ioförsig sett de andra helgerna,
men då har jag bara sneglat lite på det.
så får väl mysa till det lite nu :)
på dagen blir det nog karlstad kanske
(annars blir det på söndag)

till veckan har vi bl.a studiedag på onsdag fick jag höra nu!
då ska jag och några till i klassen spela BOWLING!!

image66

hoppas verkligen på flytt till karlstad i framtiden!
annars linköping eller halmstad, för mysigt!
eller göteborg.. stockholm.. australien?
svårt det dära :) men det blir roligt att se hur det slutar.
bara jag inte hamnar på en parkbänk vid älven så är jag glad! :)


Kommentarer
Postat av: peolina

skulle vi kolla MF imöra ? :D

2008-02-29 @ 22:08:46
Postat av: anna

jo det tycker jag att vi kan göra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback