pictures of you, pictures of me

fett tråkig dag. jag vill baka något tills jag fyller år.
vad ska jag baka?

jag var nära på att bränna ner köket förut.
råkade få med nån papp-bit i mikron.
såg hur det började att blixtra där innanför luckan och kände lukten.
efter branden så har jag blivit så sjuuukt lättskrämd och reagerar på minsta lilla,
så jag stog bara där och skrek och började darra,
men sen samlade jag mod och blåste ut den.
den här elden gick att släcka iallafall.

imorgon fyller min lärare sandra år.
och jag fyller ju år på torsdag.
så vi ska fira tillsammans på lektionen vi har med henne imorgon.
vi blir hela 44 år räknade jag och hanna ut !
haha, hoppas soppan bakar muffins nu!



image35

Kommentarer
Postat av: Jenny

baka kladdaka de är gott som fan :D

2008-02-12 @ 19:30:03
Postat av: anna

haha nej , ja har nog bakat de för mycket, börjar tröttna :(

2008-02-12 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback