the snake

jag har dålig syn 8(
är närsynt och har brytningsfel eller något sånt.
det innebär att jag måste skaffa glasögon!
fast jag tänker ha linser men måste ändå ha glasögon i början för mamma och pappa ;(
ser helt nördig ut och så blir mina ögonbryn typ helt feta !

men hitta iafall ett par som va lite fina ;P

idag var vi i köket.
kul att jag verkligen vill gå den här linjen..
ångrar mig som tusan :(
men det är ju lite sent att byta nu efter ett och ett halvt år?
vi hade nåt "prov" imorse. jag kunde INGENTING.
tänker aldrig jobba i kök iallafall.
hoppar snart av fan :(
gillar inte klassen, ( förutom sophie, sofia, madde och hanna såklart! )
lärarna, linjen, skolan.. och jag har två IG.
är så sjuuuukt skoltrött kan jag tala om också!

image25

jaja, nu ska jag baka något till mitt KALAS!
det blir väl sockerkaka eller liknande,
för jag är inget vidare duktig på att baka :P (ett till skäl för att hoppa av)

LÖRDAG blir det så JÄÄÄÄÄÄVLA ROLIGT!

Kommentarer
Postat av: jenny

du är så jävla bäst!
fin du va i glasögonen ju :)
jag vill oxå fira dig :(

2008-02-07 @ 20:15:12
Postat av: pau

anna dont jump off :O :P

2008-02-07 @ 20:19:31
Postat av: jag

jenny: tack gumman! :) VILL ATT DU SKAAAA FIRA MIG :(

Pau: gört snart :(

2008-02-07 @ 21:15:27
Postat av: sofia

nej :( du ska ju inte hoppa av :(
jag tycker du är diktig :)
skaman köpa present till dig tills på lördag (A)
dum fråga kanske :P

2008-02-07 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback