back to school!

nu är det dags igen, efter ett lov som tog slut alldeles för snabbt.
förutom matte och samhällskunskapen idag så var dagen rätt okej.
Sovmorgon till 9.35 och slutade kl 14.00.
men dagen imorgon blir sååå mycket godare, yä. vi börjar 9.50 och slutar runt 12.20 tror jag det var! :)
Då följer jag kanske med pau, sarah och fathia till örebro en sväng.

idag hjälpte jag mamma med att välja golv till köket/hallen. det är svårt som fan! mamma vill ha mörkgrått och jag vill ha ljusgrått :P köket är redan mörkgrått/svart så det är ju rätt så mörkt redan? det blir för mycket. 
usch, man blir deprimerad av det, speciellt om det är grått väder ute. fast det är rätt så snyggt? jaja, skitsamma.

tänkte fördriva tiden här tills Andra avenyn börjar. men det tog typ nån minut att skriva det här. tråkigt.

åhhh. hannispannis måste va väldigt glad alltså :D inte lite avis man är för det ;)

menmen, ska ta något att äta nu
puss!

image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback