Bortglömd blogg!

Hallo!

det var unefär ett år sedan som jag skrev i denna blogg!
inte meningen att glömma bort den sådära :P

Menmen, my newfound lover.. ska försöka nu att inte glömma bort den.

De senaste dagarna har jag spenderat i Stockholm med Paulina.
Det var skitkul, så hoppas vi gör om det snart igen! :)
Vi shoppade, träffade Rebecca och Mikaela, spela biljard och bara hade det mysigt och tog de lungt.
Det ända som inte var så kul var allt jävla krångel med tåg, hahaha! vi är för dåliga!
( och all värk i fötter var inte så kul heller! )

Idag är jag sugen på att gå på bio eller sätta mig på ett fik i några timmar. skulle va mysigt. men jag vet inte ..

jäjä, nu ska jag filosofera lite och dricka grönt te, som INTE smakar nypon, som Rebecca tycker :) haha


jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback