fin dag

halloj, imorse vaknade jag kl 7.30. jag gick upp och kollade på tv till kl 10 ungefär.
och medans jag gjorde det så märkte jag att man kan se soluppgång från våran balkong! har nog aldrig tänkt på det förut. så jag tog väl ungefär 100 kort, det brukar bli så ibland. de flesta ser väl förjävliga ut, men endel blev väl fina. fast det var typ dom korten som jag inte tog på själva solen som blev bra.. jaja.

senare tog jag mig i kragen och gick ut. blä har suttit inne sen i onsdags typ.
( om man inte räknar med de gångerna jag har gått till pekås och köpt godis )
jag & paulina gick iallafall en skogspromenad som var ganska mysigt och skönt.

idag fyller kenny år, stort grattis till honom! :)
och imorgon är det bara en månad kvar tills det är min tur att fylla 18! :D
då blir det skoj! ;D
och så ska jag förhoppnigsvis ta tag i körkort då!
undra vem som får körkort först av mig & sophie? :D hon fyllde 18 för snart ett år sen!
jag var faktiskt ute och övningskörde förut, och det gick bra!

jaja, såg att de var Hitta nemo på tv idag! :D den får man ju inte missa. haha för rolig.
sen efter det är det andra avenyn och det får man självklart heller itne missa ;)

image11

Kommentarer
Postat av: Sophie

Nej men jag anser att man inte ska ta körkort innan man är 19 vet du ;) Haha, bara att kolla på Ämli hur hon kör hahaha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback