golden days

godmorgon!
den här veckan som kommer hoppas jag verkligen att jag och sarah tar tag i träning! haha
va det i augisti -07 vi skulle ha börjat?
allvarligt nu, känner att jag måååååste börja. jag blir galen.
har inte "kunnat" träna på flera månader för jag har varit sjuk allt för mycket nu.
jag har nästan glömt bort hur det känns att vara frisk.
hoppas att jag kan börja springa igen också, nu när min axel är bra/bättre! :D 
i somras blev jag svimfärdig om jag bara sprang i 5 minuter. det gjorde så sjukt ont!

2008:
- börja träna :P
- få godkänt i matte
- sluta äta godis varje dag
- sluta vara en fegis
- skaffa sommarjobb
- HA KUL

image10

lionel richie - just for you
är han kung eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback