hemma bäst?

jo, idag i allafall. det ser inte så skönt ut ute. det blåser ju endel :P
jag stannade hemma idag också alltså. det är nog inte alltför mycket jag missar i skolan hoppas jag.

jag är ju inge äcklig för det? haha
igår drack jag mjölk, men jag drack tydligen inte upp allt. och idag när jag vakna så hällde jag i kaffe i samma kopp för den stog närmast liksom. och jag drack nästan upp allt. när jag kom till botten så märkte jag att kaffet såg konstigt ut och att det var mjölk i. jag hade inte ens hällt i mjölk. så ja.. haha! det skulle va gott o spy nu.

igår bakade jag och mamma ett fruktbröd. som vart FETT GOTT! det är snart uppätet :P

image9

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha kan inte påstå att du missar mycket, vi gjorde några frågor på Näringsläran, annars lyssnade vi på musik, några kollade i Apollokatalog och så pratade vi lite en och en med mormor =) Engelskan gjorde vi ett NP, sånt där gammalt. Och svenskan körde vi hänga gubbe ;D Kom på måndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback